Joe Hart Merupakan Penjaga Gol Yang Menerima Gaji Tertinggi Di Dunia ~ Bila Han Bercerita

Saturday 6 December 2014

Joe Hart Merupakan Penjaga Gol Yang Menerima Gaji Tertinggi Di Dunia

Joe Hart Merupakan Penjaga Gol Yang Menerima Gaji Tertinggi Di Dunia


JOE HART bakal muncul sebagai penjaga gol yang menerima bayaran gaji tertinggi di dunia selepas menandatangani kontrak baharu bernilai £31 juta bersama Manchester City pada minggu depan.

Pengendali City, Manuel Pellegrini pada Jumaat mengesahkan bahawa penjaga gol England itu bersetuju  menandatangani kontrak baharu selama lima tahun itu.

Menerusi kontrak baharu yang bakal mencatat rekod itu, Hart akan menerima kenaikan gaji sebanyak 50 peratus tidak termasuk pelbagai bonus.

Hart juga bakal menjadi sebahagian daripada pemain yang menerima imbuhan berikutan kejayaan menjuarai Liga Perdana Inggeris musim lalu selain David Silva, Sergio Aguero, Samir Nasri, Edin Dzeko dan Aleksandar Kolarov ketika memperbaharui kontrak.

"Saya sentiasa memberitahu bahawa Hart merupakan penjaga gol yang penting untuk kelab. Dia penjaga gol yang baik dan penting kepada skuad.

"Saya tidak boleh dedahkan jumlah gaji baharunya tetapi dalam minggu depan kamu akan mengetahui berita baik itu," jelasnya kepada pemberita.


sumber


Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...