11 petua supaya isteri cepat mengandung ~ Bila Han Bercerita

Saturday 21 January 2012

11 petua supaya isteri cepat mengandung


11 petua supaya isteri mengandung cepat, teknik dan posisi yang betul ketika seks, cara hamilkan isteri, cara mengandungkan isteri, waktu subur suami, waktu subur isteri,


1. 30 - 60 minit sebelum bersetubuh, pergi kencing dan bersihkan faraj dengan air sirih atau air garam buku ( garam asli ).

2. Setelah habis bersetubuh, jangan bergerak atau bangun. Terus tidur atau sekurang-kurangnya baring 30 - 60 minit, untuk memberi ruang kepada sperma untuk berenang-renang ketepian terus ke hujung fallopian tube dengan lajunya.

3. Jangan sekali-kali cuci faraj selepas bersetubuh.

4. Lakukan persetubuhan sekerap mungkin.

5. Lakukan persetubuhan pada tarikh subur ( Hari ke 14 ) sekurang-kurangnya 6 pusingan.

6. Sebelum pancutan air mani, batang hendaklah betul-betul tegang dan masukkan batang sedalam mungkin pasak sedalam-dalamnya dan pancutlah air mani dengan laju.

7. Lakukan seks dengan gaya dan teknik 'deep penetration' antaranya ialah teknik dari belakang (doggy) bukan liwat, di mana wanita duduk melutut dan lelaki memasukkan batang dari arah belakang sambil menarik pinggang isteri rapat ke arahnya. Teknik ini sangat sesuai jika si suami mempunyai batang kontot.

8. Menggunakan Teknik Tok Janggut, diasaskan dari cerita Musang Berjanggut yang mana teknik ini memerlukan kedua kaki wanita kengkang ke atas dan masukkan batang yang betul-betul tegang keras padu dan mantap terus ke faraj dari arah depan.

9. Menggunakan Teknik Che Siti Wan Kembang, teknik berasal dari Kuala Krai Kelantan ini terbukti berkesan dengan jumlah statistik mendapat anak yang ramai yang mana konsep adalah dengan melapik bantal di bawah punggung perempuan. Teknik Puteri Saadong dan lain-lain gaya yang difikirkan batang dapat menusuk terus rapat ke hujung rahim.

 " Kebanyakan skill ini ada dah semulajadi kat awek Kelantan dan anda tak perlu susah nak cerita banyak pada mereka sebab semuanya tersedia pakej lengkap jika isteri anda orang Kelantan "

10. Mana-mana gaya dan teknik yang menyakitkan isteri hendaklah diketepikan dan tukarkan dengan teknik-teknik lain.

11. Selepas pancutan air mani, kekalkan batang ke dalam faraj beberapa ketika sehingga batang kecut sepenuhnya tak bermaya lagi nak main atau sehingga faraj mengecut kembali.

Untuk memastikan ianya lebih mujarab, anda perlu ketahui bila kah [waktu subur suami], [waktu subur isteri].juga [tips merancang jantina anak]. Selain itu, sekiranya anda mempunyai masalah seksual seperti cepat terpancut dan mudah tewas, boleh ikuti [petua meningkatkan tenaga batin] ini, boleh juga mengamalkan [senaman harimau] ini.


Share:

8 comments:

  1. Wah.. perkongsian yang sangat bermanfaat. Terima kasih admin. Tips Nak Hamil

    ReplyDelete

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...