Aaron Aziz Dikejarkan Ke Hospital ~ Bila Han Bercerita

Wednesday 21 January 2015

Aaron Aziz Dikejarkan Ke Hospital

Aaron Aziz Dikejarkan Ke Hospital


Selasa lalu telah berlangsungnya tayangan perdana filem Suamiku, Encik Perfect 10 di GSC Pavilion dengan kehadiran ramai selebriti tanahair, media dan juga peminat. Walaupun meriah, tetapi dengan tidak disangka, pendukung watak utama, Aaron Aziz yang membawakan watak Zarief Daniel sebenarnya dalam kesakitan.

Aaron kelihatan seperti tidak selesa namun masih mampu memberi senyuman kepada mereka yang hadir. Rupa-rupanya dia mengalami sakit dileher seperti kebas dan lenguh. Isterinya, Diyana Halik tidak turut sama tetapi telah memuat naik gambar Aaron di laman Instagram yang menunjukkan Aaron dalam kesakitan.

“His neck must be really painful.... While waiting For The film to start.... Kesian....#aaronaziz”

Selepas selesai sidang media, Aaron telah bergegas ke Prince Court Medical untuk mendapatkan rawatan lanjut. Kesian kerana nampak  dia tidak dapat dapat menahan kesakitan.

“Finally Sang suami pergi jumpa Doctor!! Dah sakit sangat la tu.. Hes getting a jab to ease his pain... #insyaAllah baik k sayang. #aaronaziz”

“My husband @aarondwiaziz once said 'You Can put me in a boxing ring and throw Punches at me but u never let a Doctor prick a needle on me!!!! Nasib baik dia tak tertumbuk org yg inject dia tu!!! (He almost did years back when he had pneumonia!!) lol #aaronaziz sakit sangat la tu sampai rela ambil injection. Ok im really tired. Nak Tido! Praying That Allah Will take Away his pain. Selamat Mlm/pagi semua”

Itu dua kapsyen yang ditulis oleh Diyana beserta gambar yang telah dimuat naik di Instagramnya.Difahamkan ia berlaku ketika Aaron mengikuti membantu mangsa banjir. “Sebenarnya sakit di leher ini sudah lama sebab saya selalu buat aksi ganas ketika berlakon. Tetapi tidaklah teruk. Cuma bila lama-lama ia makin menjadi-jadi. Saya mula rasa sakit selepas saya pergi mengikuti memberi bantuan banjir. Mungkin angkat beratkan. Jadi ada sedikit effect. Doktor nasihatkan saya supaya banyakkan berehat dan tidak mengangkat barang yang berat”, jelas Aaron.

sumber

P/s: semoga abang long cepat sembuh.


Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...