Lelaki Ini Berkurung Di Dalam Gua Selama 25 Tahun, Lihat Hasilnya ! ~ Bila Han Bercerita

Thursday 19 November 2015

Lelaki Ini Berkurung Di Dalam Gua Selama 25 Tahun, Lihat Hasilnya !

Lelaki Ini Berkurung Di Dalam Gua Selama 25 Tahun


Pernah tak anda diilhamkan sesuatu dan terlalu ingin melakukannya?

Seorang lelaki yang dikenali sebagai American Cave Digger pasti mengetahui bagaimana rasanya perasaan tersebut. Ra Paulette bangun pada suatu pagi dan memutuskan untuk pergi ke lereng bukit dan mengukir di sana.

Walaupun tidak mempunyai sebarang pendidikan formal dalam bidang kejuruteraan, seni bina atau arca, lelaki ini berjaya menukar sebuah gua menjadi sesuatu yang sangat luar biasa. Dengan hanya menggunakan peralatan tangan seperti penyodok, kapak dan pengikis dia dengan sabar mengukir dinding gua menjadi corak yang sangat menakjubkan.

Mereka yang melihat ukiran tersebut sangat terpegun dengan usaha gigihnya selama 25 tahun di dalam gua tersebut.

sumber


Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Artikel Random

Artikel Lain

loading...