AWESOME GILA : Lamborghini Gallardo Super Trofeo Stradale kini di Malaysia ~ Bila Han Bercerita

Monday 16 April 2012

AWESOME GILA : Lamborghini Gallardo Super Trofeo Stradale kini di Malaysia



Hey guys,tadi aku blogwalking,banyak gak blog aku singgah.satu blog boleh la dekat setengah jam.hehe.ronda punya ronda ternampak benda awesome kat blog EPICS!! walaweh,nama blog pon epics,isi dalam blog po kena epics and awesome.hehe.

so ronda punya ronda,jumpa lamborghini.aku kalau sports car ni tak boleh tengok lama2.hehe..so jom serba sedikit kita usha gambar lamborghini apa tuh:-

"epics mempersembahkan Lamborghini Gallardo Super Trofeo Stradale. Untuk pengetahuan semua, kereta ini telah berada di Malaysia. Kereta ini boleh mencapai kelajuan 320 km/h dan boleh accelerate 0-100km/h dalam masa 3.4 saat!!! kejap jer ni kalau naek gi kedai depan beli biskut durian dengan ais krim itik. Kereta ini juga mempunyai 10 silinder atau v10 dan mempunyai kuasa torque sebanyak 540 Nm at 6500 rpm!!! "


PERGHH..gambar pulak..











amacam?gempak kan?korang suka lambo mana?bagi aku sume lamborghini boleh buat aku cair.biar pon zaman dulu punya lambo..haha.tapi persoalanya duit je.haha.okay tu je.
Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...