Bila Pelakon Azhar Sulaiman Mengaku murtad dan kenyataannya memakan diri ~ Bila Han Bercerita

Tuesday 20 November 2012

Bila Pelakon Azhar Sulaiman Mengaku murtad dan kenyataannya memakan diri

Bila Pelakon Azhar Sulaiman Mengaku murtad dan kenyataannya memakan diri

Bukan nak bagi panas line.bukan nak gossip ke apa ek..tapi aku menulis entri ini atas dasar peka dan sifat ambil tahu akan keadaan yang melibatkan islam..politik tolak tepi.okay la.cite ni aku dah tahu lama..

mula2 tu malas la nak amek port sangat..tapi bila tengok news feed fb aku penuh share2 berbaur hasutan,fitnah.gua buat la entri daripada berziarah dari satu status facebook ke satu status untuk menyatakan pendapat aku..

straight to the point...sebenarnya apa yang dibuat ni aku rasa la dah jatuh murtad dan dia kena mengucap balik..ye la..benda ni berkaitan akidah kot..tapi bila gua baca second comment dia yang diprint screen(refer gambar)mungkin maksud dia keluar dari umno dengan membahasakn diri sebagai "MURTAD"..tu apa yang aku faham la..tapi perbuatan dia tetap salah..aku bersifat neutral.tak memihak pada mana2 parti.. apa sje yang kita buat kena fikir der..adios.

kredit gambar milosuam.

P/s :Mohon mengucap dengan segera dan solat taubat

Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...