ASTRO Jawab Punca Sering Ulang Siaran ~ Bila Han Bercerita

Saturday 11 October 2014

ASTRO Jawab Punca Sering Ulang Siaran

ASTRO Jawab Punca Sering Ulang Siaran


Astro Malaysia Holdings Bhd (Astro) sering kali menimbulkan reaksi kurang senang kepada pelanggannya ekoran beberapa isu yang melibatkan syarikat penyiaran berbayar itu termasuk gangguan siaran dan juga ulang tayang siaran.

Meskipun pelbagai usaha telah dilakukan oleh pihak syarikat televisyen berbayar itu untuk memuaskan hati pelanggannya, namun keluhan pelanggan terhadap perkhidmatan mereka dilihat tidak pernah menemui jalan penyelesaian dan terbaharu, ‘aduan’ seorang pengguna Facebook berkemungkinan juga seorang pelanggan Astro telah menyuarakan permalasahan secara terbuka di laman Facebook rasmi mereka, Astro mula menjadi viral di laman sosial.

Menerusi status yang dimuat naik di entri Astro, pengguna tersebut mempersoalkan perkhidmatan rangkaian televisyen berbayar itu yang sering mengulang tayang siaran dan kerap menyiarkan iklan yang disifatkan tidak berbaloi dengan caj yang terpaksa ditanggung olehnya.

Sejurus status itu dimuat naik, pengandali laman Facebook Astro, Ric memberi maklum balas kepada permasalahan yang diajukan.

Berikut maklum balas Astro:

ASTRO Jawab Punca Sering Ulang Siaran

sumber


Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...