Blog hannsays selalu redirect ke website shopping dan iklan ?? ~ Bila Han Bercerita

Wednesday 29 August 2012

Blog hannsays selalu redirect ke website shopping dan iklan ??



interface lama blog hannsays

Hello semua,harini ada sedikit keluhan.LOL..blog aku ni walaupon aku jarang update tapi sekali sekala teringin la jugak nak share2 tips ke berita and so on.,baik diambil terus dari blog/web lain atau pendpat peribadi hann sendiri..tapi masalahnya sekarang blog aku selalu redirect ke 2 website ni(setakat ni 2) blog shopping lifestyle dan kadang2 web iklan phone mobico.dafuq is happening?? misi pencarian google telah dijalankan setelah lama menggogle.aku jumpa satu jalan penyelesaian dengan meletakkan satu "script" ni.tapi kejap je bertahan..sehari 2 dia ok.dia redirect balik ke website kemana2.

hasil google.:sebab blogspot ada visitor dtg dari luar..sebagai contoh singapore, australia, america..jadi dorang akan lihat blog aku sebagai"hannsays.blogspot.sg" blogspot.au ??jadi dari situ la penyebabnya..yes aku pon pelik sebenarnya visitor aku dari australia,singapore,indonesia banyak..malaysia no3..paling banyak dari US ??unique visitor dari US tiap hari 200++ tu dari us.asal ek..malaysia kadang naik kadang turun

mohon otai2 yang terbaca entri ni bantu aku.haha.adakah aku patut berhenti blogging dan mencari minat lain atau beli domain dan hosting yang lebih mesra SEO.."tapi bila da ada domain hosting,komitmen kena ada.aku blogging suka2.tapi sayang jugak blog neh.LOL..harap yang baca dapat membantu script ini (rujuk bawah) telah digunakan dan ianya tidak memberi kesan,sehari 2 je.oppa gangnam style!~

P/s : bukan semua visitor yang akan redirect.ada sesetengah.macam IP aku ni memang sah redirect..huhu.mohon otai2 bantu hamba yang noob ni.
Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...