Info Seksual : Kesalahan Seks - 3 Kesalahan Suami Buat Isteri Sukar Pancut ~ Bila Han Bercerita

Thursday 4 May 2017

Info Seksual : Kesalahan Seks - 3 Kesalahan Suami Buat Isteri Sukar Pancut

Kesalahan Seks - 3 Kesalahan Suami Buat Isteri Sukar Pancut, seks tips, isteri pancut, sexual advice,buat perempuan terangsang,

Apakah 3 kesalahan seks utama yang sering dilakukan oleh suami di ranjang, tanpa mereka sedari.

Tuhan menciptakan lelaki dan wanita sebagai dua spesis yang berbeza. Sama ada dari segi bentuk fizikal, mahupun emosi. Seringkali kaum lelaki gagal untuk mengenalpasti perbezaan ini.

Ini tidak menghairankan kerana kaum lelaki selalunya mempunyai ego yang tinggi, dan sukar untuk mengambil kira perasaan pasangan mereka.

Masalah yang sama juga sering terbawa-bawa di dalam hubungan seks. Ketika berasmara, suami kurang peka akan kehendak dan apa yang dikehendaki oleh isteri mereka.

Hasilnya seringkali isteri tidak puas ketika berasmara dan sukar untuk pancut.

Kesalahan seks utama yang sering dilakukan oleh suami dalam hubungan seks

  1. Tidak melakukan Foreplay dengan sempurna
    Walaupun seks pantas atau seks ekspress boleh dilakukan sekali sekala, foreplay sebelum seks adalah amat penting bagi kaum wanita, atau para isteri. Menurut kajian yang dilakukan, 79% daripada lelaki di Malaysia tidak melakukan foreplay sebelum mendayung. Perkara ini akan membuatkan isteri anda lambat untuk ghairah dan panas, lalu membuatkan beliau sukar untuk klimaks dan pancut. Ini akan mengakibatkan isteri tidak puas ketika berasmara.
  2. Incredible Hulk
    Jika anda pernah menonton filem “Incredible Hulk”, anda pasti tahu bagaimana Hulk mengoyak dan menceraikan bajunya setiap kali beliau berubah menjadi Hulk. Jangan terkejut jika tanpa sedar anda juga pernah melakukan perkara yang sama kepada pakaian isteri anda, walaupun anda tidak mengoyak dan menceraikan pakaian beliau. Isteri anda suka jika anda membuka pakaian beliau dengan kemas, seperti anda membuka balutan hadiah yang amat berharga. Cubalah dan sudah pasti isteri anda akan lebih menghargai anda.
  3. Berehat seketika
    Salah satu teknik untuk melambatkan ejakulasi atau klimaks ialah berhenti mendayung dan menarik keluar zakar dari faraj ketika merasakan ingin pancut. Teknik ini berkesan dan terbukti boleh melambatkan klimaks bagi kaum lelaki. Tetapi kesilapan yang sering dilakukan oleh para suami ketika menarik zakar ialah mereka tidak membelai dan meneruskan permainan dengan cumbuan selepas menarik keluar zakar. Ketika menarik keluar zakar, teruskan rangsangan pada isteri anda dengan memasukkan jari ke dalam faraj beliau, atau menggomol tubuh badannya. Anda perlu memastikan berahi isteri anda sentiasa berada di tahap maksima untuk memudahkan beliau klimaks.




Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...