COOL : Kreatif level 900 gunakan botol sebagai lampu ~ Bila Han Bercerita

Sunday 6 May 2012

COOL : Kreatif level 900 gunakan botol sebagai lampu

botol diletakkan di atap bagi membantu menghasilkan pencahayaan yang murah
Hey people,tajuk entri aku da macam 9gag,haha.bytheway,tadi aku ronda2 kat facebook jumpa page engineer dan jumpa benda neh,cite dia..botol kaca yang berisi air digunakan untuk menggantikan cahaya lampu,

aku pon tak bape faham.page bahasa filipina LOL jadi aku google-ing la.dorg kata dalam tu terhasilnya cahaya disebabkan air dan udara H20 or somethin,pastu reflects.ianya dibuat dari dulu lagi oleh orang yang tidak berkemampuan/pedalaman filipina.bgi aku cun,kreatif,tapi syaratnya kena ada chaya matahari la.ngehehe


ohsem bukan?TROLOL.dan dikatakan melalui sumber,lampu artificial itu seteranglampu LED beb!!
neh video hasil gua youtube-ing




sumber-pelbagai,sumber asal page fb tapi gua lupe :)


Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...