COOL : MARVEL THE AVENGERS VERSI DUNIA NYATA ~ Bila Han Bercerita

Monday 7 May 2012

COOL : MARVEL THE AVENGERS VERSI DUNIA NYATA



hey assalamualaikum &salam sejahtera der,berk and everybody..berk?what was that?haha.influences cite lawak guna tagline angah raja lawak la neh.Hasil rondaan gua google-ing, aku telah menemui beberapa benda ohsem untuk dihapdet ke dalam blog.ni semua fenomena the avengers super heroes lah.maka peminat2 tegar mereka telah menghasilkan beberapa benda yang diinspirasikan oleh marvel the avengers


ni USB brah.korang suka yang mana? bagi aku sume ohsem.

versi lego(gambar neh gua dapat dari website lego dan gua dah combine pastuh crop elok2 tapi blog gua kecik jadi ada balance2 terkeluar)

bawah ni pulak iron man suit cosplay masa ada reunion cosplay2 probably.
Pergh.teruk giler gila melayu aku,teruk giler english aku bila dah bilingual.biasa la.blog hannsays.title pulak bila han bercerita.kah3.tapi honestly i can speak malay and english well okay.,i meant fluently.ngehehe



boleh terbang tak tu?TROLOL

Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...