JANA PENDAPATAN DENGAN GUSHCLOUD ~ Bila Han Bercerita

Saturday 26 May 2012

JANA PENDAPATAN DENGAN GUSHCLOUD



Hello people,ehem2.sorry update blog kadang2/jarang2.kena managed 2,3blog pastu sibuk dengan rutin harian yang padat,pagi2 subuh da kena bangun.malam baru balik umah lepas seharian keje,workout,nak lepak kat mekdi,mamak pon takde masa.nak usik blog lagilah.huhu

okay.sebenarnya hari ni aku baru request cashout dari GUSHCLOUD..pernah dengar ke ?kalau takpernah klik la pada link ni dan daftar terus,ianya merupakan sebuah syaikat pengiklanan,kita juga boleh beriklan.ada barang?produk?event?apa sahaja..boleh iklan..kita bayar kat dia.dia bayar kat "gusher"-pengiklan"ianya dibayar dengan dollar bukan RM.dan juga duit korang boleh ditransfer terus ke akaun bank atau paypal.proses 5 hari bekerja

sama macam says dengan churp2.tapi ianya jauh lebih mudah.hanya share task dan dapat duit..tak la macam says&churp2.perlu mengikut klik unik..atau dikenali sebagai unique visitor/unique klik.sila google.harap maklum.ngehehe. :P
aku juga pernah buat entri tentang gushcloud disini.jemput la baca
paling best,ianya senang je daftar guna FB/Twitter
sedikit bukti untuk korang,dan sila daftar dengan klik banner dibawah :)



gush ad scam, gushcloud scam, gushcloud tipu

gush ad scam, gushcloud scam, gushcloud tipu
ni time request keluar duit. :)

haa.yang tu gambar aku.akaun aku.sorry la ada curtain part kena blur dan censoredkan..aku malu la.dan tak sedia lagi nak reveal muka aku yang takberapa nak macho ni.tapi ni akaun aku..

lagi satu.kalau korang nak tahu.dulu gushcloud gunakan sistem GC sebagai sistem matawang dan KP sebagai point boleh redeem pape je.tapi sekarang dia wujudkan sistem GP.kira campur sume sekali..meh la try.tujuan aku buat entri ni untuk ajak korang buat duit.walupon aku tahu ejen pengiklanan ni yang makin kaya.makin dikenali.tapi kita juga dapat merasa sedikit duit.bukan untuk berlagak.okay.jangan salah menginterpretasikan sesuatu,gunakan mata hati untuk menilai.hehe.bye.happy blogging,happy earning some money :)

**UPDATE 30/2/2014 - gushcloud/gush ad adalah scam..tak pernah bayar duit.sekarang diorang buat sistem influencer bagai..sedangkan masa mula2 naik, orang macam aku dan beberapa group lain yang tolong advertise secara free.FUAK ah!!


Share:

2 comments:

  1. gushcloud? ehhh tak pernah dgr lagi, nk cuba la ... thanks :)

    Blog Remzdan

    ReplyDelete
  2. hehe.sila cuba.berbaloi sangat,share benda best ni :)

    ReplyDelete

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...