GILA !! DIivorce Hotel, Hotel Untuk Pasangan Yang Bercerai ! ~ Bila Han Bercerita

Wednesday 29 February 2012

GILA !! DIivorce Hotel, Hotel Untuk Pasangan Yang Bercerai !

DIivorce Hotel, Hotel Untuk Pasangan Yang Bercerai

Dah bercerai, buat apa sewa hotel lagi??? kan??saje je dorang nak mengambil keuntungan…hotel ini di bina mengambil konsep perceraian untuk pasangan yang tak mau lagi mempertahankan perkahwinan mereka. Di Divorce Hotel, pasangan itu dapat menguruskan dokumen perceraian secara cepat, hanya dalam dua hari.

Untuk membantu proses perceraian, menurut pengurus hotel ini,Halfens tidak hanya menyediakan bilik untuk menginap. Dia memberikan jururunding untuk membantu perbincangan hak asuh anak, pembahagian aset, serta yg berkaitan. “Kalau ingin bilik asing, Divorce Hotel bersedia menyediakannya,”

DIivorce Hotel, Hotel Untuk Pasangan Yang Bercerai

Setelah proses dokumen perceraian selesai, pasangan cerai hanya perlu berjumpa hakim untuk memperlihatkan isi perjanjian itu. Untuk proses dengan hakim, pasangan cerai hanya memerlukan waktu beberapa minggu. “Layanan ini dibuat untuk membantu pasangan cerai agar terhindar dari sengketa perceraian yang pahit dan teruk,” ujar Halfens.Hotel ini terletak di Belanda dan sedang membina rangkaian di negara maju yg lain.


macam2 idea pelik manusia sekarang…tp ni okla….kira membantu pasangan…kot2 x jadi cerai sebab syok duduk hotel berdua.

Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...