Ada Pertandingan Melancap Atau Beronani Paling Lama Di Dunia ~ Bila Han Bercerita

Friday 27 January 2012

Ada Pertandingan Melancap Atau Beronani Paling Lama Di Dunia

Ada Pertandingan Melancap Atau Beronani Paling Lama Di Dunia

satu pertandingan yang dinamakan “Masturbate-a-thon” yang disertai peserta lelaki dan wanita yang beronani secara terbuka di khalayak umum! Ia diadakan di Amerika Syarikat dan Denmark sejak lebih 10 tahun lalu dengan alasan untuk mengumpul dana bagi aktiviti seks yang sihat. “The Masturbate-a-thon” ialah satu acara tahunan yang ditaja oleh Center For Sex and Culture di San Francisco, di mana acara tersebut diadakan di satu tempat yang dinamakan “masturbatorium”.

Dan pemenang rekod sehingga kini ialah lelaki Jepun bernama Masanobu Sato. Masanobu yang melakukan onani selama hampir 10 jam di 9th Annual Masturbate-a-thon yang diselenggarakan oleh Center for Sex & Culture. Rekod itu dicipta pada tahun 2009.

Sato Masanobu

Masanobu Sato Masanobu mula beronani selama dua jam setiap pagi ketika teman wanitanya melakukan aktiviti harian. Tetapi wanita itu sedikit pun tidak terganggu dengan perilaku Sato. Malah kadang-kadang wanita itu membantunya menjaga masa prestasi.

“Saya berenang dua kali seminggu dan berusaha menambah 5 kilogram otot badan,” dia memberitahu San Francisco Weekly melalui emel. “Ia banyak membantu saya juga, dalam bentuk stamina.”



Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...