TENGOK TV DENGAN MENGGUNAKAN SMARTPHONE SECARA PERCUMA ~ Bila Han Bercerita

Sunday 22 January 2012

TENGOK TV DENGAN MENGGUNAKAN SMARTPHONE SECARA PERCUMA

Everyone ,Han nak kongsikan sikit berita baik untuk pengguna smartphone seperti  iPhone dan android(maaf blackberry terkecuali) nanti kalau ada info best pasal black berry.,Hann kongsi pada next entry :) zaman dulu,kita tengok tv kena beli tv sebijik tapi sekarang dengan kemajuan teknologi, korang boleh menonton Tv hanya dengan telefon bimbit korang terutamanya yang menggunakan sistem operasi (o.s) Android secara percuma.



Lihat gambar di atas, ianya merupakan screenshot untuk siaran-siaran yang ada..banyak bukan? selain itu, ianya juga ada siaran radio online.




Caranya mudah sahaja, korang hanya perlu muat turun aplikasi percuma tersebut ke dalam telefon bimbit korang. Untuk pengguna android korang boleh masuk market dan search 1Malaysia TV ataupun korang klik SINI.. Untuk pengguna iPhone korang leh masuk SINI. Dan untuk pengguna symbian admin belum jumpa lagi..kalau ada korang leh share la yek..

Mudah saja bukan? bagi pengguna smartphone seperti android dan iphone korang mesti dah biasa muat turun game bukan? jadi apa salahnya korang muat turun televisyen pulak..ekeke

P/s : ada kawan2 Hann yang kata tak boleh play, ada yang kata boleh play.. jadi apa apapun korang cuba la dulu..free je kan? selamat mencuba ^^

* perlukan internet ye kalau nak tengok Tv secara online :)
Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...