Cara Untuk Mengenali Tukang Sihir ~ Bila Han Bercerita

Monday 30 January 2012

Cara Untuk Mengenali Tukang Sihir



Sihir merupakan perbuatan jin dan syaitan, juga daripada manusia yang mahu merosakkan orang lain yang kebanyakannya disebabkan oleh perasaan hasad dengki, cemburu, iri hati dan yang sewaktu dengannya. Golongan ini akan berjumpa dengan tukang sihir atau biasa dikenali sebagai bomoh/pawang yang mana mereka akan menggunakan khidmat jin/syaitan sebagai pengantara. Biasanya khidmat jin/syaitan ini adalah bersyarat sebelum 'mereka' melakukan 'tugas mereka'. Contoh: Jin/syaitan akan mengarahkan tukang sihir kencing pada Al-Quran sebelum 'mereka' mahu menjalankan 'tugas'.



http://www.clivebarker.info/matermotley.jpg

Berikut merupakan antara cara-cara untuk mengenali seorang tukang sihir yang dikongsikan oleh Dato' Dr. Ustazah Fatma El-Zahraa.





Cara Untuk Mengenali Tukang Sihir

1.Tukang sihir akan meminta beberapa barangan seperti gambar, songkok, kain pelikat/batik, asam limau, telur dan juga tarikh lahir anda.

2.Mereka akan meminta binatang 'pelik' seperti ayam hitam, kambing putih dan sbgainya

3.Mereka membaca Al-Quran in a funny way, sangat laju dan tidak jelas. Sebenarnya mereka sedang mencampuradukkan/menterbalikkan ayat-ayat Al-Quran dan memasukkan nama jin/syaitan di antara ayat-ayat yang dibaca.

4.Penampilan fizikal mereka yang kotor, kuku kotor dengan pakaian yang berbau busuk. Tidak langsung menggambarkan seseorang yang mengamalkan ajaran Islam.
Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...