Pemeriksaan kenderaan percuma PUSPAKOM ~ Bila Han Bercerita

Tuesday 17 January 2012

Pemeriksaan kenderaan percuma PUSPAKOM




PUSPAKOM kenderaan Percuma pemeriksaan.

Pusat Pemeriksaan Kenderaan Berkomputer (PUSPAKOM) akan menjalankan pemeriksaan percuma kepada pemilik kenderaan persendirian dari 16 hingga 20 January.Jabatan Komunikasi PUSPAKOM di dalam siaran media memberitahu media, penilaian yang bebas daripada semua cawangan di seluruh negara yang diadakan bersama-sama dengan orang-orang Cina yang PUSPAKOM sambutan Tahun Baru.



"Pemeriksaan percuma termasuk identiti, cermin telus, brek, tergantung, dan slip bahagian atas dan bawah pemeriksaan untuk memastikan tahap optimum keselamatan kenderaan," Sementara itu, Ketua Pegawai Eksekutif PUSPAKOM, Hisham Othman, berkata pemeriksaan percuma adalah salah satu inisiatif untuk memastikan keselamatan awam semasa cuti.

Menurut beliau, pemeriksaan adalah secara sukarela dan PUSPAKOM menawarkan kepakaran mereka bagi memastikan selamat dan keadaan kenderaan yang sepatutnya peribadi di jalan raya semasa musim perayaan.

Orang ramai yang ingin mendapatkan maklumat lanjut mengenai kenderaan PUSPAKOM Percuma pemeriksaan boleh menghubungi talian bebas tol 1-800-88-6927.

Jom ramai2 rebut peluang buat free vehicle check up :)

Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...