FIRST BE DARI NUFFNANG YANG GILA COOL !! ~ Bila Han Bercerita

Friday 16 March 2012

FIRST BE DARI NUFFNANG YANG GILA COOL !!


Hey guys.salam jumaat.tngahari yang pnuh dengan kehausan lepas solat jumaat terus capai laptop dan buka akaun Nuffnang.TROLOL..so nampak BE atau nama betulnya Buffered Earning..sapa yang pakai nuffnang dia tahu la.hehe.

Okay so straight pada tajuk.aku just nak share.bukan nak berlagak ke hape.aku punya blog bukan famous dan traffic mencanak macam mummynemo,denaihati dan others powerful blog.hehe.so tanpa membuang masa tengok gambar dibawah.first BE nuff.duit ciput je.Aku pon masih baru dalam dunia BLOG ni.hehe



KLIK GAMBAR UNTUK LEBIH JELAS

okay lepas aku tunjuk ni.mesti ramai cakap.hek eleh.tu pon nak tunjuk.duit bape sen je.hehe.trolol.jangan la marah duhai haters.gua nak share.duit gua tak banyak mana.saja nak bagi blogger lain semangat berblogging.semangat untuk aku juga...okay daa~ tu first be aku.aku xnah dapat sponsored post dan metered earning lagi LOL

itu saja donk,ya udah.ketemu dilain waktu.hahatbe2 gua cakap indon.setelah gua fasih bahasa melayu :)
Share:

3 comments:

  1. aku baru 3 hari pake nuffnang..knape tak mention blog aku?kikiki

    ReplyDelete
  2. haha...blog aku ni pun...haha ...nak jugak

    ReplyDelete
  3. http://suaraserak.blogspot.com
    http://suaraserak.blogspot.com/2012/03/rainmaker-minder-grinder-di-manakah.html jalan2

    ReplyDelete

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...