GILA !! Ibu Jual Anak Dalam Facebook ~ Bila Han Bercerita

Wednesday 21 March 2012

GILA !! Ibu Jual Anak Dalam Facebook

KLIK GAMBAR UNTUK LEBIH JELAS



Korang dah tengok gambar ni? Kecoh sekarang ni, gambar ni epics dapat di forum lowyat. Apa punye kerja ntah perempuan tu. Nak jual baby. Taktahu lar baby dia ataupun orang lain punya, yg kejamnya, dia nak buang baby tu ke dalam tong sampah sekiranya tiada siapa yang ingin beli baby tersebut.

Apa bangangnya wanita itu? Tak payah nak buang lar. Adoi. Kesian baby tu. Kalau ye pun , pergilah bagi rumah kebajikan ataupun hospital. Mungkin wanita itu ingin bergurau, tetapi gurauan ini amat kasar sekali. Tolonglah jangan jual ataupun buang baby yang tidak berdosa itu. Apa perlukah wanita ini melakukan perkara sebegini?

Kita sebagai masyarakat prihatin perlu bertindak lebih pantas dan cekap untuk mengurangkan kadar kes buang bayi di Malaysia yang saban hari meningkat akibat seks luar nikah. Semoga masyarakat dapat membantu menangani masalah seperti yang wanita di dalam gambar ini hadapi.

P/s:.apa lah bodoh sangat..dah buat tapi xnak jaga.aduhai.sabor je lah.nak ckp apa pon.dah bodoh.buat apa pon bodoh.sengal tahap anjing!!(sorry for those bad quotes) dia patut terima hukuman

sumber
Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...