GILA !! HURUF ALIF DIGANTIKAN DENGAN LOGO 1 MALAYSIA ~ Bila Han Bercerita

Thursday 22 March 2012

GILA !! HURUF ALIF DIGANTIKAN DENGAN LOGO 1 MALAYSIA



aku xtau nak ckp apa..ni masa aku blogwalking aku jumpa benda ni..menurut sumber lain..logo tu ada dekat surah al-mulk..bawah ini quotation sepenuhnya dari amenoworld

Lihatlah sendiri gambar kat atas neh beb. Bukan super impose geng. Aku mempercayai orang yang bagi info neh kat aku, siyes. Takde sebab ai dorang nak menipu seme tue. Lihat bebaik gambar kat atas neh.
Ada crown dan mewarnakan ia lagi seakan2 menyerupai logo 1malaysia. Aisehmen. Aku pun tak faham lah mentaliti dorang neh macam mana. Siyes. Tak perlu beb nak taksub bagai neh seme. Masih ingat kes songkok? Tue lah akibatnya bila terlalu jauh.. umno dan bien tue manusia biasa jek. Logo 1 malaysia tue lagi lah benda yang biasa2. Korang tak perlu buat seme neh. Dan yang paling penting tak perlu nak mensatumalaysiakan pula huruf2 Alquran.
Dan, cuba fikir ke dalam sikit. Kalau alif = 1 = bukan kah makna sebenar dia sepatutnya telah berubah?
1 = nombor.
Alif = sebutan.
Faham tak?
Bersama gambar di atas, dia berikan aku link jawapan ustaz, lihat kat bawah neh ;





P/s: Blog gua jarang sangatsangatsangat ada isu politik.aku cuma amek tau..tapi xnah update kat blog..ada pon yang pasal entri LYNAS..sbb benda tu bhaya jadi aku share,,,tbe2 kua lak benda baru yang membabitkan AGAMA ISLAM..so aku sbgai org islam.kena alert dan sebarkan..mohon sebarkan okay :)

Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...