Bentuk Zakar Yang Bagaimana Disukai Wanita? ~ Bila Han Bercerita

Friday 7 April 2017

Bentuk Zakar Yang Bagaimana Disukai Wanita?

Bentuk Zakar Yang Bagaimana Disukai Wanita?


Kebanyakan lelaki pasti pernah tertanya-tanya apakah ukuran zakar benar-benar boleh memuaskan pasangannya. Ukuran zakar yang besar dan panjang selalu dianggap lebih memuaskan untuk urusan diatas ranjang. Zakar seperti manakah sebenarnya yang disukai oleh wanita?



1. Zakar Bersaiz Besar

Ukuran zakar merupakan hal yang bersifat subjektif. Ukuran panjang zakar yang tergolong rata-rata ialah 5.54 inci (14.07 cm) dan ukuran ketebalan rata-rata adalah 3.11 inci (7.9 cm). Ukuran panjang zakar boleh mencapai hingga 7 inci. Jika Anda memiliki ukuran itu, anda termasuk golongan lelaki di atas. Zakar yang besar tentu boleh menjadi sesuatu yang menyenangkan pasangan, jika anda boleh “mengemudikannya” dengan baik dan penuh kelembutan.



2. Melengkung

“Bukan ukuran panjang yang penting, tapi bentuknya,” begitu pendapat yang berkaitan dengan bentuk zakar ini.  Lelaki dengan ukuran panjang zakar sekitar 5.5-7 inci biasanya memiliki bentuk yang melengkung ke depan atau ke bawah. Bentuk zakar yang melengkung ke atas mempunyai keuntungan tersendiri. Biasanya, bentuknya yang demikian memungkinkan zakar boleh mencapai dinding atas wanita, lokasi G-spot biasanya berada.



3. Always Hooked

Bentuk zakar ini menyerupai jenis “the curved one”, tapi posisinya melengkung ke arah bawah. Untuk posisi missionary, jenis zakar ini memang tidak menguntungkan. Tapi untuk doggy style, jenis zakar ini cukup menguntungkan buat pasangan.



4. Zakar kecil  

Jangan sesekali memnadang rendah pada penis jenis ini, kerana zakar jenis ini yang paling bergerak lincah ketika melakukan hubungan seksual, kerana zakar ukuran kecil dan lincah tidak akan membuat vagina lecet pada ketika berhubungan.

Apa pun bentuk dan ukuran zakar yang anda miliki, yang penting ialah keintiman anda bersama pasangan. Keselesaan ialah faktor utama yang menentukan kebahagiaan pasangan.


sumber



Share:

0 comments:

Post a Comment

loading...

Spectacular Promotions

Blog Archive

Artikel Random

Artikel Lain

loading...